انتخاب درمان FSGS مقاوم در برابر استروئید مبتلا به سندرم نفروتیک

پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392
ن : lafee

انتخاب درمان FSGS مقاوم در برابر استروئید مبتلا به سندرم نفروتیک

انتخاب درمان FSGS مقاوم در برابر استروئید مبتلا به سندرم نفروتیک

گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال (FSGS) اگر علت اولیه Syndrome.As نفروتیک گلومرول ها دچار اختلال، می توان آن را در نشت بالایی از پروتئین در ادرار شود.

FSGS مقاوم در برابر استروئید مبتلا به سندرم نفروتیک چیست؟

استروئیدها به طور معمول استفاده می شود برای درمان FSGS با syndrome.If نفروتیک این بیماران به داروهای پاسخ، بیماران بهبودی داشته باشد. با این حال، FSGS مقاوم در برابر استروئید مبتلا به سندرم نفروتیک اشاره به هیچ بهبودی ادرار در ظرف 4 هفته از 60mg/m2/day.If پردنیزون درمان بیماران به استروئید پاسخ نمی دهند، بیماری با پیش آگهی ضعیف مرتبط است.

راه درمان دوم برای FSGS با سندرم نفروتیک چیست؟

اگر بیماران به استروئید پاسخ نمی دهند، داروهای سیتوتوکسیک ممکن است مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، استفاده طولانی مدت از این داروها می توانند تعدادی از عوارض جانبی در بدن شود.

درمان جایگزین توصیه می شود برای درمان FSGS مبتلا به سندرم نفروتیک به نام immunotherapy.Immunotherapy و برای درمان انواع conditions.This درمان مبتلایان به سرکوب و یا افزایش پاسخ ایمنی استفاده شده است.

FSGS رخ می دهد به دلیل به واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن و سیستم ایمنی غیر طبیعی به بافت کلیه توسط mistake.The فعالیت غیر طبیعی مداوم سیستم ایمنی بدن حمله می تواند التهاب گلومرولها شود، در نتیجه در سندرم نفروتیک.

ایمونوتراپی می توانید FSGS مقاوم در برابر استروئید مبتلا به سندرم نفروتیک در روش های زیر را درمان کنند.

این می تواند فعالیت غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن و سرکوب و مهار آسیب بیشتر سیستم ایمنی به کلیه ها.

با تصحیح اختلال در سیستم ایمنی بدن، می تواند کمک به بازسازی سیستم ایمنی طبیعی و جلوگیری از عود از پاسخ ایمنی غیر طبیعی به طور کامل.

کنترل علائم FSGS با بازگرداندن اختلال گلومرول ها و بالا بردن عملکرد کلیوی.

با این حال، ایمونوتراپی به تنهایی است به اندازه کافی برای کنترل FSGS مقاوم در برابر استروئید با completely.This سندرم نفروتیک نیست، زیرا سلولهای ایمنی در خون به طور جدی توسط خون بسیار آلوده دچار اختلال میشود. اگر سلول های ایمنی بدن ترمیم نیست، سیستم ایمنی بدن می تواند عملکرد طبیعی بهبود می یابند. بنابراین درمان های اضافی برای تمیز کردن خون آلوده به آن دسته از مواد مضر مانند مجتمع های ایمنی مورد نیاز است، عوامل التهابی etc.Blood درمان آلودگی نیز همراه با ایمونوتراپی مورد نیاز برای درمان این بیماری است. اگر شما علاقه مند به درمان های فوق، لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.